جهان ورزشی

جهان ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو

درباره وبلاگ


جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو در جهان ورزشی

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

آخرین مطالب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

خداحافظی جانواریو با رقابت های این فصل!/ دکتر نوروزی: امکان استفاده از وی در نیم فصل دوم وجود ندارد

فابيو جانواريو

معاون پزشکی باشگاه استقلال تاکید کرد که به هیچ عنوان امکان استفاده از جان‌واریو در نیم‌فصل دوم وجود ندارد.
دکتر امین نوروزی درباره آخرین شرایط فایبو جان‌واریو عنوان کرد: پس از آسیب دیدگی این بازیکن در برزیل، شب گذشته تست نهایی و MRI جدید از این بازیکن به عمل آمد و با توجه به اینکه میزان پارگی رباط صلیبی خلفی (pcl) جان‌واریو زیاد است، او نمی‌تواند استقلال را در نیم فصل دوم همراهی کند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص این "لیگامان" علم پزشکی دو راه را پیش روی ما می‌گذارد؛ یکی اینکه جان‌واریو به مدت 3 ماه فیزیوتراپی کند و سپس به میادین بازگردد و بعد از آن اگر مشکلی داشته باشد جراحی کند. راه دیگر هم این است که وی همین ابتدا مورد عمل جراحی قرار گیرد. در هر دو شرایط گفته شده باز هم ایشان را برای نیم فصل دوم از دست می‌دهیم. با توجه به اینکه استقلال در نیم‌فصل دوم باید در سه جبهه لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بجنگد امکان استفاده از جان‌واریو وجود ندارد چرا که استقلال بازی‌های مهمی در پیش دارد در این شرایط به هیچ عنوان صلاح نیست از این بایکن با توجه به شرایطی که دارد، استفاده شود

به نقل از تسنیم نیوز, نوروزی تصریح کرد: به مدیریت باشگاه اعلام کرده‌ایم امکان استفاده از جان‌واریو در نیم‌فصل دوم وجود ندارد و در نهایت آقایان فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی در این باره تصمیم خواهند گرفت.

معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره شرایط سایر بازیکنان این تیم اظهار داشت: خسرو حیدری و ساموئل مشکلی ندارند. از بیک‌زاده و عمران‌زاده هم امروز تست می‌گیریم و در صورتی که کوچکترین مشکلی داشته باشند فردا برابر داماش گیلان به میدان نخواهند رفت. سایر بازیکنان در سایر وضعیت مطلوبی بسر می‌برند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->